Skogen!

Kära dagbok!

Idag fick jag åka bil igen. Matte och husse åkte först en sväng förbi husses mormor och henne tycker jag väldigt mycket om för jag får alltid cornflakes av henne ^^,. Husses morfar var också där och honom tycker jag med om för han busar alltid med mig :D!
Iallafall, hos dom fick vi tinat lite nötblod (luktade himmelskt!) som matte och husse skulle lägga som spår. Sedan åkte vi till skogen och jag busade med matte samtidigt som husse la ett litet spår in i skogen. När jag sedan fick strosa fram där i en lina så ville jag hellre stanna och slicka i blodet än att leta vidare men efter lite övertalning så satte jag igång att jobba med nosen och vad hittar jag inte på en liten mossklädd sten? GODIS!
Efter det fick jag söka lite efter husse och matte (varannan gång) och det var superkul, jag fick godis så fort jag hittade dom, underbart!
Vi promenerade en liten bit också innan vi gick tillbaka till bilen, husse testade även sin monster maskin men den ville inte riktigt idag så vi åkte hem :).





Glömde berätta att vi åkte till Djurmagazinet också! Jag har ju växt ur mitt halsband så det fick bli ett nytt likadant fast större samt en guldigkedja, piiiimp!

(klickbara)

Hoppas att ni har haft en rolig lördag hitills :D!

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Duktig Duke är! :) Och snygga halsband. Haha ja mentalträning är ju alltid bra :)

2009-09-19 @ 17:32:11
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Nej det blir inte värre. Har ju mina medicin :) Vet inte om det blir värre för någon. Har varit allergisk i flera år och medicin har fungerat bra :)

2009-09-19 @ 20:41:51
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Cissi

men herregud vad söt! vad är det för ras? =)

2009-09-19 @ 20:57:32
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0