Söndag och hundhuset

Kära dagbok!

Nu har jag varit på hundhuset. Jag och matte kom dit lite sent då hon och husse helt glömt av middagen och fick stressa lite. Men dit kom vi iallafall och jag var super trött sen promenaden så jag fick bara busat lite. Jag busade med en jätte fin tik som var blandning mellan husky, schäfer och gråhund men såg ut som en renrasig husky tycker jag! Det är en av få vuxna hundar som gillar mig, dom flesta tycker bara att jag är jobbig :P.
Busade även med schäfervalpen och råkade dessutom kissa på mig..oups! Men det gjorde inte så mycket, matte sprang ut med mig så jag fick kissat klart och ägaren till blandrasen hjälpte till att spraya ättikspray på.
Alla är så snälla och hjälpsamma på hundhuset :)!
Visste ni förresten att Hugo har fått en ny familjemedlem! En papillon valp på 4 månader, pytteliten och ursöt! Matte blev liite avundsjuk för hon har alltid velat ha en minivovve.
Men hon har ju vackra mig som tröst iallafall och jag kryper gärna upp i hennes knä och gosar! Det tycker hon är väldigt bra, en stor knähund.

Näe nu skall jag sova, jag är heeeelt slut! Helgen har varit rolig och spännande, mycket nya intryck och mentalträning. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0