Monster maskinen

Kära dagbok!

Inte ont anade lilla jag hoppade snällt in i bilen för att åka någonstans med matte och husse. När jag sedan släpps ut ur bilburen så har jag hamnat vid en garage länga jag aldrig varit vid förrut. Husse leder ut en stor grön/vit maskin med två hjul ur ena garaget och matte sätter tillbaka mig i buren. Just innan matte stänger bildörren så hör jag ett vråååål! Sedan blev det tyst. Några minuter senare kommer båda tillbaka in i bilen och vi åker hem igen.
Vad handlade det där om?




Och dessa bilder fick jag se när vi kom hem! Min lilla matte sitter på monstermaskinen!? Jag får nog hålla mer koll på henne än vad jag redan gör, det där ser ju farligt ut!

Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Ja, jag satsar ju hela av min tid till Azi och går på massa kurser som möjligt :) Därför har Azi lärt sig massor. Tänker ni tävla i agility eller bara för skojsskull om Duke gillar agility? :)

2009-09-15 @ 20:56:47
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Trican

Men du, du får ju inte göra stackars duke orolig;).. hihi, dina inlägg är verkligen toksöta=).

Jo visst, ska vi slå våra kloka huvuden ihop och starta en hundsida för stora hundar, du står för den pojkaktiga stilen och jag för den tjejjiga;).. hihi

2009-09-15 @ 22:04:05
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: Mimmi & Bamse

Nu får du förklara för Duke att det inte är lika farligt som det ser ut :) Jaa det är hemskt, synd att folk gör så :(

2009-09-15 @ 22:30:58
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0