Valp?

Kära dagbok!

Som jag längtar efter att bli stor! Få motionera ordentligt, gå på lååååånga skogspromenader och dra husse o matte på isen eller efter inlines! Tänk så roligt det är, sedan slipper jag de kliande tänderna och att vara kissenödig var 2.a timma!
Matte längtar också för hon vill fylla upp min halsbands "garderob". Inte så lätt o veta vad man skall köpa till mig än då jag kan bli precis hur stor eller liten som helst. Time will tell, helt enkelt..
Fast endå vill matte ha kvar mig som jag var när dom hämtade mig - puttiluttiliten. Väldigt söt och passade perfekt i knät. Nu för tiden hänger huvudet mest ner för knäna och kroppen är dubbelvikt för att rymmas. Men jag tycker att matte borde äta upp sig lite i stället ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0